Fina hästar <3

Publicerat: 2011-01-22 Kl: 18:18:41 | I kategori: The life of Sandra


Nu har jag nyss kommit hem. Hästarna har varit i ridhuset och hoppat med Pernilla som pilot. Gud så bra dem hoppade! Och för inte tala om min vackra vita som har haft hoppledigt sen tävlingen i Strömsholm (oktober), han visade verkligen upp sin kapacitet som han besitter. Snacka om spänstig! Frågan är, varför filmade jag inte?! Han är verkligen glad att vara tillbaka igen. Och min lille Prince såg riktigt bra ut idag! Kanon kanon kanon!

Jag fick helt enkelt bara stå och le över mina fina hästar. Som sagt, jag ska njuta varje sekund jag är tillbaka igen sen. Nu vet jag hur fort det kan vända och man får inte uppleva det man älskar i livet.



BIG LOVE <3

NU:
Sola med Nicole!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Karin

Är det Prince som är med på en bild i ridsport, en artikel? Någon som galopperar i djupsnö. :P

2011-01-23 @ 11:01:59
URL: http://kaariinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0