Fot = boll

Publicerat: 2011-01-12 Kl: 18:51:14 | I kategori: The life of Sandra


Nu har jag kommit hem från stallet. Eftersom jag har extrem träningsvärk och ont i foten, så tänkte jag att det var bra att hålla mig till longering idag. Men det var nog inte så bra ändå, nu har jag jääävligt ont i foten och den ser ut som en boll (svullen alltså). Ska nog hålla mig till ridning och bita ihop om jag har galen träningsvärk ;)


Fina Pirro efter lite longering.

Förmodligen den sötaste som finns!

Nu ska jag roa mig med lite smärtstillande piller och salvor.

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Smart titel på inlägget. :P ta det lugnt med din fot!

2011-01-12 @ 19:13:00
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nu ska jag vara gammal och ta fram pekfringet:

När jag var 15 ramlade jag av, rätt in i ett terränghinder och fick en spricka i armen. Fick mitella och ordinerad ingen ridning på 8 veckor. Det struntade givetvis jag i det och var tillbaka redan efter tre. Det får jag dock äta upp idag, får alltid ont i armen om jag överanstränger minsta lilla. Och du som hade en krossad fot måste ta det lugnt, så du inte få bestående men i framtiden. Ta det försiktigt med dig, du har bara en kropp! :)

2011-01-14 @ 10:30:34
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0