Grymma elever!

Publicerat: 2011-01-20 Kl: 19:22:55 | I kategori: The life of Sandra


Idag har en varit en bra dag! En dålig dag för foten. Ajaj, vad ont den gör. Är det meningen att det ska göra såhär ont fortfarande? Är det ingen av mina läsare som har brytit foten som har erfarenhet av detta? :)

Började dagen med att rida ut i solskenet på mina fina hästar. Lyckligt lottad tjej man är som får rida på dem varje dag. De känns i ganska fin form, trots att jag inte kan trimma dem ordentligt. På lördag ska de hoppa med Pernilla igen, kul! Och ännu kulare blir det när jag kan hoppa själv.


Min vackra, 2009 <3

Nu på kvällen har jag jobbat och jag har ju bara helt grymma elever! Man blir ju alldeles tårögd. Vi hade hoppning idag och mina barn (10-14 år) styrde med lätthet runt dagens bana. Vad ska de bli av dessa? OS-ryttare hela bunten?! 

Nu kommer mamma snart och matar mig med lite sallad. Återigen, lyckligt lottad. 

/ SJacobsson
 

Kommentarer
Postat av: linnéa

ville bara säga tack för lite Peppning idag när jag red spirit ! :)

2011-01-20 @ 21:22:41
URL: http://enenkelsak.blogg.se/
Postat av: Sara

hih, vilket härligt inlägg! det var positivt :)

jaa, finaste hästarna har du! ;)

måste komma med till stallet någon dag! nu är ja ap-förkyld, men vi får höras! :)

kram.

2011-01-20 @ 22:34:49
Postat av: linnéa

Hehe, ja jag behövde faktiskt det ! :) fast man var nöjd efter man hade kommit över :)

2011-01-21 @ 09:08:03
URL: http://enenkelsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0