Halleluja

Publicerat: 2011-01-07 Kl: 11:50:11 | I kategori: The life of Sandra


På söndag kommer eventuellt Mirantos hem, och Alfons och Viggo åker hem igen. Det ska bli såå himla roligt! Kalla mig galen, men jag står inte ut längre. Måste få riiida! Men det blir bara korta pass och endast utan stigbyglar. Jag undrar hur jag ska orka rida lätt utan stigbyglar nu i början, då jag inte har en enda muskel kvar i benet.

Men vi om vi ska dra nått positivt ur det här kommer jag förmodligen förbättra min sits och få starka muskler i mage och ben efter att ha bara ridit utan stigbyglar i flera veckor :)


Bääästa Pirro! <3

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: olivia

har du sålt fina prince?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0