Inte så lite trött heller,

Publicerat: 2011-01-19 Kl: 20:09:15 | I kategori: Olyckan


Det gick snabbt i stallet idag, fick ridhjälp. Red ut med Pernilla som fick rida Mirantos och jag på Prince. En riktig mystur i solskenet :) Imorgon tänkte jag åka upp till stallet ganska tidigt, för då får jag ridsällskap! Annars ikväll har jag som sagt tittat på två avsnitt av ponnyakuten och sen hängt på Facebook. Kul liv man har.

Börjar bli lite less (eller less blev jag redan dagen efter olyckan), men foten blir bättre och bättre. Jag kommer nog grina av lycka den dagen jag kan trava med stigbyglar igen. Undra bara när den dagen inträffar? :) Helt galet vad fort livet kan ta en annan vändning. Jag hade ingen aning om när jag åkte till stallet den 23 oktober att det skulle sluta så här.



Nu börjar det däremot gå upp för mig att jag får nog glömma SM trots allt. Jag som hade sett framemot mitt första YR-SM. Men men, det kommer fler SM.. Även om det suger, jävla fot.

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Miranda

ta bort bilden!

2011-06-21 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0