Lång dag

Publicerat: 2011-01-14 Kl: 18:29:20 | I kategori: The life of Sandra


Nu är jag äntligen hemma igen. Sjukt ont i foten har jag just nu också, för er som ville veta :)

Dagen började med att bilen inte ville starta. Men efter några hysteriska telefonsamtal till mina föräldrar hittade jag till slut på batteriladdaren och efter en halvtimme startade lilla bilen igen. Lyckades koppla på vårt släp och lyckades köra hela vägen till stallet utan att bli av med körkortet (behövs BE-kort för att köra vårt ekipage). Fixade iordning hästarna och åkte till ridhuset. Longerade båda två med Pessoaloungen. Duktiga hästar!


En pessoalounge. Vad tycker ni om den? Tvångströja eller ett bra hjälpmedel?

Nu har jag klämt en kycklingsallad. Och nu blir det fredagsmys :) Imorgon blir det tidigt i stallet, alla hästarna (5 stycken) ska till ridhuset och hoppa med Pernilla! Kul!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

jag longerar sällan så jag kan inte svara på den frågan!

2011-01-14 @ 23:00:59
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker den är jättebra, enkel och smidig att använda och hästarna arbetar bra i den :)

2011-01-15 @ 13:07:28
URL: http://linawalllin.blogg.se/
Postat av: Anna

Tycker att den är super :) Mina hästar ser ut att trivas och de ger bra effekt på dem!

2011-01-15 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0