Självdisciplin

Publicerat: 2011-01-18 Kl: 20:04:46 | I kategori: The life of Sandra


Just, i detta nuet, borde jag sitter och plugga på franska revolutionen. Då kan man ju undra varför jag inte gör det när jag verkligen måste. Antagligen för att jag har taskig självdisciplin just nu. Men jag ska skärpa mig, är ju en duktig flicka egentligen :) Och jag kan ju inte bryta det här mönstret, har jag trots allt kirrat ett MVG i princip på varenda uppgift och prov sen olyckan.



Men av någon anledning har jag hittat roligare saker att göra hela dagen idag, som till exempel: Titta på tv, jobba (duktiga små barn idag!), äta tårta, titta på träningar, hänga på fb, googla och fundera över livet.

Så vad ska jag göra nu då? Jag åker nog tillbaka till ridskolan och tittar på ännu mera träningar. Vilket kommer resultera i att jag sitter halva natten och försöker lära mig lite om Napoleon och julirevolutionen.

Heelt oviktigt inlägg.

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, varje gång någon nämner Franska revolutionen kan jag bara tänka på när min kära syster fick denna fråga på ett prov:

"Vad var den Franska revolutionens slagord?"

Och hon svarade:

"All makt åt Tengil, vår befriare"



Hahaha!

2011-01-20 @ 21:26:26
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0