SORRY IGEN!

Publicerat: 2011-01-25 Kl: 19:55:46 | I kategori: The life of Sandra


Haha, jag kunde inte ens hålla vad jag lovade om att ett till nytt inlägg skulle komma upp här igår. Förlåt igen! Nu blir det skärpning på allvar. Nu ska jag ta tag i mitt liv och kliva upp ur i min deppiga koma. Men foten gör mig bara så himla less och gör så allt annat känns pest.

Idag har Prince i vilket fall fått varit in på kliniken och fått sina tänder raspade. Som av flera anledningar har blivit uppskjutet alldeles för länge. Jag trodde det skulle vara "katastrof", men han såg jättefin ut i munnen och veterinären trodde inte att jag skulle behöva kolla honom förrän om två år igen. Skönt!


En trött Prince.

En trött Prince som försöker hålla sig vaken :)

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0