Sunny day

Publicerat: 2011-01-19 Kl: 11:16:21 | I kategori: The life of Sandra


Nu har jag nyss kommit hem från skolan. Historieprovet gick väl trots allt helt okej. Jag fick till slut tummen ur och satte igång och pluggade in lite fransk revolution i huvudet. Men nu har jag redan glömt bort det igen :) Nu ska hämta upp en kompis som har flyttat till Norge, men är hemma den här veckan. Vi ska ta en lunch och prata skit, ska bli så himla kul och träffa Emil igen!


Bästa!

Efter det ska jag till stallet och rida mina fina hästar i solskenet. Ikväll blir det bara lugnt. Ska nog försöka titta på Ponnyakuten som jag har missat, men ack så roligt det är att titta på :) Hörs senare!

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0