Svårt att blogga

Publicerat: 2011-01-31 Kl: 17:24:59 | I kategori: The life of Sandra


Det är så himla svårt och tråkigt att blogga när det känns som om jag inte har nått att skriva om. Förutom typ, "idag har jag ridit ut i solskenet", "idag har jag haltat omkring" osv.. Måste vara så sjukt tråkigt att läsa min blogg. Men så snart jag kommer igång med tränandet och tävlandet igen, så ska den här bloggen bli lite mer seriös :)

Idag klämde jag iaf på mig ridskorna som inte suttit på min fot sen olyckan. Ajaj, men sen kändes det helt ok! Värre var det när skorna skulle av däremot. Men det var helt klart värre att få skon avdragen när foten var i ett enda pussel (krossad). Gjorde en apdålig videoblogg, som nog kommer upp här nu!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Lina S

Det är ju rätt tråkigt överlag så här års, svårt att hitta något kul att skriva om!

2011-01-31 @ 18:22:09
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0