Tävlingsplanering

Publicerat: 2011-01-18 Kl: 14:35:47 | I kategori: The life of Sandra


Eftersom jag inte har någon aning om när jag kommer att vara "frisk" är det omöjligt att göra en tävlingsplanering för året. Men jag har börjat titta lite smått på tävlingar i varje fall och hoppas på att kunna vara igång med tävlande i mitten/slutet på mars. Vad tror vi om det? Orimligt? Riktigt taggad är jag och det ska bli så sjukt kul att börja hoppa igen (när nu det inträffar..)! Men än så länge får jag nöja mig med att titta på lite hoppning, så ikväll tänker jag titta på träningarna på ridskolan :)



/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: jj

diggar din blogg och dina fina hästar :)

2011-01-18 @ 16:30:27
URL: http://jennyjareteg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej! Vart har du köpt remontnosgimman som Prinsen har på header, och vad är det för märke?

2011-01-18 @ 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0