Tröttis

Publicerat: 2011-01-21 Kl: 21:56:46 | I kategori: The life of Sandra


Började dagen med stallet och rida mina fina hästar. Och imorgon blir det hoppning för dem med Pernilla, efter jag har jobbat. Lyllos Pernilla ;)

Efter det blev det skolan en snabbis och sen hem. Kom hem, bytte om och åkte till min far och åt en god middag! Sen har jag umgåtts med Angelica framför Let's Dance och onyttigheter. Nu stack hon iväg på lite fest och jag ska sova. Kalla mig tråkig. Men jag är 3 gradigt halt (hehe) och laddar inför min födelsedag om två veckor. Då planerar jag nämligen min "comeback" till krogen, efter TRE månader! Krogråtta som man är, så krävs det flera veckors uppladdning :)


Hudiksvall 2009

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Förstår att du saknar hoppningen, men snart så! Låter bra med ett par veckors kroguppladdning, du lär vara galet peppad när det är dags, haha.

2011-01-22 @ 12:36:57
URL: http://sigridoliviakarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0