Tvillingar

Publicerat: 2011-01-07 Kl: 20:35:06 | I kategori: The life of Sandra


Hola!
Nicole Ivarsson här. Sandras trogna vapendragare sedan 12 års åldern. Våra gemensamma aktiviteter har skiftat från lömska blickar till sovstund i loftsäng och ett nyår tillbringat framför spel på våra nokia 3200, samt vilt nätdejtande som femtonåriga tolvåringar, hej kamrat.nu! (don't tell) Nu för tiden har vi taggat ned lite och nöjer oss med krogrundor (ordet runda gäller speciellt för Sandra, krogenjoggarN) och chips och dipp.

Hur som helst så äter Sandra vidriga räkmackor och snackar skit just nu, och ja, hon äter seriöst havets maskar. Hur kan man? Äckel äckel. Annika befinner sig i rummet också, även hon är äcklig. Själv sväljer jag luft :).

Sandra har varit i stallet i flera timmar idag, någon som är förvånad?


Här är jag med min naturliga hårfärg och Sandra i nyktert tillstånd. Igår (2009).

/Nicole

Kommentarer
Postat av: sanna

fan krogen å körkort, va e d här ni e ju mina små stall tjejer ju..hmm börjar jag bli gammal tro..not :p ni bir baa finare å finare fö varje år som går tjejer å jag bir bra yngre å yngre ;o) puzz å kram på er

2011-01-07 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0