Brist på nått att skriva om..

Publicerat: 2011-07-04 Kl: 21:40:42 | I kategori: The life of Sandra




Idag har det absolut inte hänt mycket alls. Pernilla har åkt till Skåne med jobbet, så jag har stallet för mig själv. Jättetomt! Dessutom är det några hästar som har åkt, så det är för tillfället tre tomma boxar i stallet, vilket också känns tomt och skumt. Vi som har haft överfullt i stallet hela tiden :)

Så idag har det inte varit någon ridning alls. Jag har bara pysslat med allt möjligt i stallet. Imorgon blir det lite ridning på Mirantos bara och lite stallpyssel. På kvällen blir det stan, äta mat med de bästaste!

Inget roligare än så har jag att berätta för tillfället..

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0