fortfarande sjuk

Publicerat: 2011-07-12 Kl: 14:03:17 | I kategori: The life of Sandra


Jag är fortfarande sjuk. Sen i fredags har jag inte haft någon röst heller. Nu börjar den smyga tillbaka, men fortfarande hes. Så sjukt jobbigt att vara sjuk i den här värmen. Stackars mig :)


På morgonen var jag som sagt i stallet. Mirantos ska få åka iväg på hoppträning ikväll. Ska be mamma att filma, så har ni nått kul att titta på här i bloggen ikväll! På torsdag åker vi upp mot Sundsvall på tävling. Ska bli superkul! Av olika anledningar har hästarna gått lite olika tävlingar den sista tiden, så ska bli superkul att äntligen ha båda med sig igen :)

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0