Helgen

Publicerat: 2011-07-10 Kl: 14:07:04 | I kategori: The life of Sandra


Ursäkta att jag har varit lite offline i helgen. Men jag har haft lite kvalitetstid med Carro (hon har varit fodervärd till min ponny, som nu är såld såklart). En riktigt trevlig helg som jag inte fattar varför vi har gjort oftare :) Hon kom till mig i Tierp i fredags eftermiddag (På morgonen fixade jag stallet och alla fyra hästarna fick motion). Vi gick ut på krogen och igår red jag mina hästar på dagen innan vi åkte hem till henne i Norrtälje.


En gammal bild på Carro och min gamla ponnyplutt!

Hade en trevlig kväll/natt/morgon i Norrtälje med bästa Carro och nu är jag nyss hemkommen. Snart ska jag till stallet. Idag ska vi ut och åka lite. Vi ska till ridskolan och trimma så vi får rida på lite större bana.

Ikväll kommer fortsättningen på "Tidigare hästar" upp!

/SJacobsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0