Hopp dit, hopp hit

Publicerat: 2011-07-13 Kl: 23:10:02 | I kategori: The life of Sandra


Idag har det varit mycket och jag har inte hunnit med allt jag borde. Har inte riktigt varit så effektiv som jag brukar :)

Började dagen med att jag fick håret färgat och klippt av bästa Angelica. Sen till stallet, fixade lite och tog en skrittur på Prince. Skyndade mig iväg till ridskolan för att hoppa en häst. En riktigt pigg och glad häst ;) Sen gjorde jag lite nytta och målade lite hinder inför våra tävlingar i sommar. Efter det hoppade jag en häst till. En duktig sådan!

Sen fastnade jag med att prata om intressanta saker mellan himmel och jord med en person. Nu är jag hur taggad som helst på att åka ner till Skåne, familjen Lindelöw, Stall Fulltofta!


Avslutar med en gammal bild på Pirro (två år gammal), så ni har nått att titta på :)

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0