Hoppträningen

Publicerat: 2011-07-12 Kl: 22:23:08 | I kategori: Träning


Idag var jag och vackra vita iväg på hoppträning. Genrep inför helgens tävling. Vi har egentligen inte gjort så mycket vettigt i hoppväg sen tävlingen i Strömsholm i början på juni, så jag var lite nervös att vi hade tappat formen. Men det kändes bra!

Mirantos var lite för piggelin. Så han hoppade iväg med mig några gånger i början, men fokuserade sen hyggligt. Men rutinerade hästen var till exempel tvungen att titta på vattenmattan, så lite för laddad i huvudet :) Vi avslutade med att hoppa en bana på blandad hinderhöjd, ca 135-150cm. Duktig heest!



/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

måste säga att du har verkligen den perfekta hästen, drömhästen, jag och mamma sitter nästan varje kväll och kollar på den.. ser exakt ut som hästen vi letar efter haha! :)

2011-07-12 @ 23:32:50
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilken fin häst du har, jag blir aldelles kär<3

2011-07-13 @ 11:07:21
Postat av: Alice

Det ser otroligt fint ut :)

Är det sant att Prince ska säljas? Läste det på Kristina Wargs blogg men har inte sett något ang det här?

Han ser så himla underbar ut, hade jag haft råd hade jag nästan köpt utan att ens rida ;) har dock en häst nu som jag hoppas kunna hoppa lite högre med innan jag köper mig en ny. Men Prince är typ min drömhäst!! Och just därför undrar jag hur mkt han kostar ca? Det är en sån häst jag vill ha om ett par år och då är det ju bra att veta hur mkt pengar det blir, hehe.

Jättebra blogg med!!

2011-07-13 @ 13:14:53
Postat av: Jennifer

Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning jag tävlar med på nelly.com. Sömnad och design av klänningar betyder allt och framtiden för mig. Så skulle betyda JÄTTEMYCKET om du ville hjälpa mig att sätta en femma på denna klänning,



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery



Dessutom får man länk i menyn efter varje gång man röstat och det kan du göra varje dag! Kommentera bara efter varje gång så fixar jag länken. Tack i förväg <3

2011-07-13 @ 17:40:07
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

haha har en ca. 200' papp att lägga på en häst men tror han ligger lite utanför min budget haha :)

2011-07-13 @ 18:03:27
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Ida

Måste börja med att säga, vilken suberbra blogg! Undrar över den fasta martingallen, för visst har du det?! Vad har den för verkan och varför hoppar du (även högre hinder) med sådan?

2011-07-13 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0