Huvudvärk

Publicerat: 2011-07-05 Kl: 21:33:01 | I kategori: The life of Sandra


Nu är jag nyss hemkommen från stan, varit på Church Street med lite goa människor och ätit galet god mat. Nu håller mitt huvud på att sprängas, så jag tänker nog gå och lägga mig redan nu.

Idag är det bara Pirro som har ridits, annars är det lugnt i stallet. Lilla fölis börjar bli stor nog att han inte så hemskt gärna vill följa efter mamma till hagen längre. Han går hellre sin egen väg. Imorgon är han väl ännu modigare, så det blir spännande hur det går för mig att släppa ut hästarna imorgon ;)

Om exakt två veckor åker jag ner till familjen Lindelöw på Stall Fulltofta. Jag räknar ner, det ska bli så roligt och spännande!!


Bääästa hästen!

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0