Back to reality

Publicerat: 2011-06-13 Kl: 00:02:06 | I kategori: The life of Sandra


Nu är jag tillbaka efter en helt fantastik fredag! Studenten var den bästa dagen i mitt liv och jag har aldrig skrattat och gråtit så mycket samtidigt i hela mitt liv. Helt underbart, helt enkelt :) Nu är det tillbaka till verkligheten efter en vecka utan måsten och bara fokus på studenten.



Idag gjorde jag comeback på hästryggen sen i tisdags. Kändes att hästarna har haft en lugn vecka efter vaccinationen, så nu ska de trimmas på lite inför de kommande tävlingarna. Först ut blir Årsta Runsten på torsdag med Prince. Mirantos ska till Romme någon vecka efter.

Jag själv har blivit megasjuk, efter den här "hårda" veckan. Men herregud så himla värt det är! RIP bästa NBHH ♥

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Åsa - Hästeriet

Stort grattis till studenten!

2011-06-13 @ 14:19:01
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0