Ditten och datten!

Publicerat: 2011-06-23 Kl: 23:09:14 | I kategori: The life of Sandra


Jag har varit hemma en sekund sen igår morse, därav den dåliga bloggningen. Men jag ska försöka uppdatera er om vad jag har sysslat med.

Igår red jag mina hästar på morgonen (Pirro kändes kanon när vi hoppade!), sen stack jag iväg till Ryttarstugan. Så fick med mig massor av fina saker med mig hem, som jag tänkte visa upp här så fort som möjligt! Sen åkte jag hem till Cissi och red tre av hennes hästar, superkul :) Sen ägnade vi kvällen åt en lokal kvällstävling.



Idag motionerade jag tre hästar åt Cissi på morgonen innan jag kilade hem för lite jobb. Avslutning på ridlägret, så banhoppning. Väldigt duktiga allihopa och nästintill bara felfria rundor! Efter det hoppade jag en häst, som jag förut tävlade en del. Kul kul :) Kvällen ägnade jag åt mina egna som fick sig en tur på de mjuka grusvägarna efter dagens ösregn. Pigga och fräscha båda två!

Nu ska jag snart sleepa. Imorgon är det tydligen midsommarafton, men blir nog ganska lugnt för min del.. Men vem vet :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Tack snälla! Jo, det gäller att vara lite smart. Han är ju min framtidshäst! :-)

2011-06-24 @ 12:53:27
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0