En bra dag!

Publicerat: 2011-06-30 Kl: 22:42:43 | I kategori: The life of Sandra


Den här dagen har varit en riktigt bra dag! Det har varit lagom mycket att göra, ganska lugn alltså :) Slöade lite på morgonen och vinkade hejdå till mitt fina rosa släp som ska till Timrå på tävling i helgen. Sen åkte jag upp till ridskolan och gjorde lite nytta i form av pappersarbete.

Sen åkte jag till stallet och mockade, borstade och pussade på mina hästar. Innan jag åkte tillbaka till ridskolan för att hoppa en häst. En väldigt duktig dressyrheest, som jag sadlar om till hopphäst någon gång ibland.


Duktig va? :)

Hem för lite middag innan jag var iväg och red en till kuse. Efter det begav jag till stallet igen. Prince fick hoppa lite, genrepa inför helgens tävling. Tyvärr blir det bara Prince då Mirantos har klantat till sig, som bara han kan. Dock fräsch och fin nu, men känns inte helt okej att åka på tävling med så få dagar att trimma på, han blir lite för vild.

Nu ska jag ta en dusch och fortsätta njuta av den varma sommarkvällen ♥ ÄLSKA SOMMAREN!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara M

"Lance hoppar juli 2011". hmmm, igår var det väl ändå JUNI! ;) haha



fan va synd att inte Mirantos kan följa med... det var otur.

vi hörs hörru!

Kram

2011-07-01 @ 13:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0