Hoppning, ridlektioner, Ryttarstugan, Kybacka..

Publicerat: 2011-06-22 Kl: 06:40:29 | I kategori: The life of Sandra


Igår jobbade jag lite på ridlägrena, klockan 9-14. Just nu är det 14 övernattande barn/ungdomar på ridskolan. Så igår plågade jag dem med balansridning på förmiddagens ridpass, så idag kan nog ingen av dem gå tack vare fin träningsvärk. Jag var inte så poppis igår ;) Sen var jag till stallet och red mina fina hästar.

Idag ska Mirantos få hoppa några språng inför tävlingarna i Borlänge i helgen. Prince ska få gå ett lugnt pass bara. Sen ska jag till Ryttarstugan, vi har fått lite nya "team-saker" :) Eftermiddagen ska spenderas på Kybacka Gård hos min tränare Cissi Hansson. Hon ville ha ridhjälp och jag hjälper så gärna till när jag kan!


Hoppihopp!

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0