Misslyckade gårdagen

Publicerat: 2011-06-27 Kl: 19:40:00 | I kategori: The life of Sandra


Gårdagen är en lång historia (som jag har berätta många gånger idag). Jag orkar inte ens skriva, ni kommer inte ens orka läsa ;) Men den kan beskrivas med trasig bil, tappsko, psykryck, utlånad transport, lånad transport, halt häst, ohalt häst, ingen tävling, poliskontroll, 32 mils onödig resa, Donken, olovlig körning, lovlig körning och oflyt!

Men nu har jag en ny plan. Det blir tävling på söndag istället. Hittade på en regional tävling i sista sekund, så vi åker och hoppar en 130 bara i Vallentuna på söndag. Båda kusarna följer med. Annars kommer det bli alldeles för lång tid mellan tävlandet för hästarna, då nästa tävling är lite småviktig. Förklarar mer om det när det närmar sig!

I Vallentuna hade jag bra flyt förra året, så vi får hoppas att det blir samma i år. Tror att Prince var 3:a och Mirantos 5:a i 120. Sen vann Mirantos 130n och Prince var 6:a.

 
Foto: Linda Enarsson


Foto: Pappa

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad trevligt, då får man fota er där i år igen (; Jag och Elin står på plats och fotar :)

2011-06-27 @ 20:24:56
URL: http://splach.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har råkat ut för samma sak med polisen, får man fråga vad som hände i poliskontrollen;)?

2011-06-30 @ 00:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0