Dagen

Publicerat: 2011-03-01 Kl: 23:03:41 | I kategori: The life of Sandra


Idag har det varit en heldag i stallet och med Pernilla. Vi började dagen med att åka till ridhuset och trimma hästarna som ska åka till Pether Markne och träna imorgon. Efter det blev det lunch och sen gjorde vi klart stallet. Städade även sadelkammaren, putsade lite och packade inför morgondagen.

Sen begav vi oss till ridskolan. Hennes dotter rider för mig på tisdagar, så det blev alltså jobb för mig (duktiga barn!!) och fika för Pernilla ;) Och sen handlade vi lite och sen tillbaka till stallet för att göra i ordning hästarna som skulle till ridskolan och hoppträna för Cissi Hansson.

Prince kändes riktigt bra idag på hoppträningen och även Mirantos imorse. Jag har däremot haft fruktansvärt ont i foten idag.. Så himla deppigt.. Så nu är jag halt och hade jag varit häst hade jag varit utdömd för länge sen. Så hoppas att det är bättre imorgon, annars blir det en pina att träna!


Död åt fotjäveln! ("gammal" bild)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad jobbigt att du har ont :(

2011-03-01 @ 23:26:46
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0