Duktiga hästar

Publicerat: 2011-03-17 Kl: 20:42:05 | I kategori: The life of Sandra


Svett-Leffe gjorde bra ifrån sig på hoppdebuten med mig idag. Det är lite jobb, men det kan nog bli häst av honom också ;) Gjorde absolut inget komplicerat. Vi fokuserade mest på att komma mellan hinderstöden, så att säga :) Prince kändes fin när han trimmades efter Leffe. Så blev ett kort pass för honom. Mirantos fick en mystur i skogen och solskenet.

Nu ska jag plugga! In till skolan och skriva prov imorgon.. Inte så pepp, men vad gör man inte? Inte många dagar kvar i skolan nu.


Leffe

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej!!

Först vill jag bara säga att jag tycker du är så himla duktig och har så fina hästar.

Hade en fråga, Varför ska du sälja Prince?

Ha det gött.

2011-03-17 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0