Fina hästar!

Publicerat: 2011-03-09 Kl: 21:24:43 | I kategori: The life of Sandra


Nu är jag rätt trött och sliten. Känner mig fortfarande lite småsjuk (=orkeslös), men jag ignorerar det och kör på ändå såklart :)

Vi började dagen med att åka till ridhuset med fyra hästar. Jag tog med den nya och Prince. Båda två var duktiga och Prince kändes riktigt loss och igenom i hela kroppen, kul! Sen var jag hem på en snabb lunch och efter det till ridskolan på ett möte.

Vid ca klockan 15 var jag tillbaka till stallet igen för att fixa klart det i stallet som Pernilla inte hann med innan hon började jobba. Sen tog jag en tur i blåsten på en pigg Mirantos! Sen gjorde jag lite småfix i stallet. Lindade ihop lindor, putsade etc..

Det var min dag det! Nu ska jag snart sova. Imorgon blir det ridhuset med ett gäng hästar igen och det är hoppning som gäller för de flesta då, kul! :)



/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0