Fråga

Publicerat: 2011-03-24 Kl: 15:29:08 | I kategori: Frågor


Maria om Film på Leffa:
Kan du inte berätta lite mer om denna Leffa? Jag har inte riktigt förståt om det är du som köpt honom själv eller om du "bara" rider honom till någon annan. Tack för en bra blogg btw. Och juste, för ett tag sen såg jag en annons på hästnet på Little Prince, är han fortfarande till salu?

Svar:
Vad roligt att du tycker att bloggen är bra! :D
Leffe är en häst som står på tillridning hos mig en kortare period, så jag rider honom alltså åt någon annan. Och Prince är fortfarande till salu :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: läsare

varför ska du sälja prince? bra blogg!

2011-03-24 @ 16:01:49
Postat av: linnea

Hej, jag har också en fråga. Varför ska du sälja Prince???

Jättebra blogg :)

2011-03-24 @ 16:05:49
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

ser ut som du har dubbla huvor på prince på headern, varför? :)

2011-03-24 @ 16:16:35
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0