Frågor om Prince

Publicerat: 2011-03-24 Kl: 20:46:34 | I kategori: Frågor


emma fors / forzi.blogg.se om Fråga:
ser ut som du har dubbla huvor på prince på headern, varför? :)

Svar:
Det stämmer bra! Han har dubbla huvor när han tävlar för att han är lite ljudkänslig och dessutom rädd om öronen, så jag kan inte stoppa in bomull eller liknande i öronen. Så då har det blivit dubbla huvor istället för att dämpa ljud runt omkring honom :)



linnea om Fråga:
Hej, jag har också en fråga. Varför ska du sälja Prince???
Jättebra blogg :)

läsare om Fråga:
varför ska du sälja prince? bra blogg!

Svar:
Vi säljer Prince för att jag känner att jag behöver gå vidare, vi är "klara" med varandra. Vi har nått toppen av vår kapacitet och han behöver någon ny att lära hoppa stora hinder. Men jag kommer grina hjärtat ur mig, kommer bli jättetråkigt den dagen han är såld :( Så så länge han är kvar så tänker jag njuta så mycket jag bara kan!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack för svaret :)

2011-03-24 @ 22:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0