Gästblogg av Linda!

Publicerat: 2011-03-25 Kl: 20:15:28 | I kategori: The life of Sandra


Jo men hej och hå, här sitter ja och försöker få till ett litet gästinlägg. Jag tänker inte ens försöka få till det på ett bra sätt för blogga är inte min grej ;)
Jag kan iallafall ta och berätta att jag lever och mår bra trotts söndagens lilla incident, jag hade änglavakt och klarade mig undan med en reäl hjärnskakning. Jag vill även passa på att tacka alla fina människor för erat stöd och omtanke, det värmer :)

Men nu säger vi mums med stort M! Magen står i fyra hörn efter allt vi tryckt i oss, för när Sandra kommer på besök så blir det massor av "finmat" och godsaker. Tacos, kladdkaka och godis stog på menyn idag haha ;)
Det är iaf alltid lika underbart att träffa min favort brutta, det måste göras oftare!! Nästa gång blir det jag som tar en roadtrip till Tierp. Då har förhoppningsvis Emil kommit hem från Oslo en sväng också så att man får träffa den mannen också :) 

-Neh nu ska vi slänga oss ner i soffan, släppa ut våra tjockismagar och glo på tv ;)

Tack för mej, puss och hej <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt att du mår bra! :)

2011-03-25 @ 22:29:38
URL: http://littleworldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0