hej och hå, mycket att göra!

Publicerat: 2011-03-08 Kl: 16:26:05 | I kategori: The life of Sandra




Jag var i stallet strax före åtta imorse och släppte ut nästan alla hästar. Sen gjorde jag och Pernilla iordning de två som skulle få åka till ridhuset. Vi packade in Walle och Mirantos i lastbilen och åkte till ridhuset och trimmade. Och Mirantos kändes riiiiktigt bra! Kanon :) När vi kom hem igen stack Pernilla iväg på ett möte och jag gjorde  stallet. Dvs mocka, lägga in mat, sopa, spåna, fixa vatten, göra mathinkar och luncha hästar.. :) Jag blev klar lagom till att Pernilla kom hem med lunch!

Sen tog vi en tur i solskenet (och blåsten) på en varsin häst. Jag red på den nya, som jag döpt om till Svett-Leffe ;) Jag tror den kan bli fin när den kommer i bättre trim. Ska bli spännande att hoppa den sen. Nu är jag hemma och andas lite, efter lite puts av utrustning i sadelkammaren. Ska strax sticka iväg och jobba, sen är det hoppträning på Prince ikväll! Full rulle :)

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Pernilla

En vanlig dag i Elingbo helt enkelt :) Men kul har vi...

2011-03-08 @ 19:50:32
URL: http://pernilladannberg.blogspot.com
Postat av: Micke

Haha precis!

Om ni pallar filma en liten snutt i ridhuset imorgon vore det skiiitskoj att se. Men fattar till 110% om ni inte har tid och sådär, vet ju att ni har en del hästar å rida haha. :P

2011-03-08 @ 22:56:17
URL: http://ridingartdeco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0