Helgen

Publicerat: 2011-03-27 Kl: 22:18:07 | I kategori: The life of Sandra


Förlåt för extremt dålig uppdatering i helgen, men jag har haft fullt upp och knappt suttit vid en dator. Så tänkte bara berätta lite snabbt vad jag har gjort i helgen :)

Fredag - Stallet på morgonen såklart. Hade planerat vilodag för hela stallet förutom Prince. Så släppte ut lite hästar, mockade etc etc och tog en tur på Prince. Åt lunch med min far och sen åkte jag som sagt till Linda i Sandviken :) Myyys!

Lördag - I lördags var det fullt ös, haha! Alla hästar blev motionerade (6 stycken) och därimellan var jag til ridskolan och jobbade lite. Vi ska ha en familjedag snart med uppvisning, så barnen har börjat öva in ett voltigenummer. Så vi gjorde om en av ridskolehästarna till voltigehäst! Vilken stjärna hästen var och för att inte tala om ungarna :) På kvällen var det planerat för utgång, men det slutade i soffan med Annika istället.



Söndag - Började med att försova mig, jävla iPhones väckarklocka ville inte ringa.... Började dagen med att åka till ridskolan där det var ponnytävlingar. Så fick se min "gamla" ponny som jag sålde i somras hoppa felfritt i första klassen. Superkul! Sen stack jag till stallet och red lite. Sen har jag avslutat dagen med att träna för Pontus Westergren med Mirantos. Filmsnutt på det kommer imorgon!

Nu är det BB och snart tänker jag sova, aptrött..

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0