Hoppträning

Publicerat: 2011-03-30 Kl: 06:34:24 | I kategori: Träning


Igår stängdes datorn av när jag hade skrivit ett inlägg innan det hann publiceras, så jag gav upp.. Men jag gör ett nytt försök nu!


"hej, jag är en duktig häääst!"

Igår avslutade jag dagen med att hoppträna med Prince, genrepa inför helgen tävlingar. Vi gjorde samma övning som på träning för Pontus i söndags (filmklipp på det i förra inlägget), men Prince fick hoppa lite större. Han gjorde det såklart riktigt riktigt bra. Han känns nästan bättre än någonsin just nu! Hoppas formen håller i sig.

Förhoppningen är att Prince ska hoppa 120-135 klasser och Mirantos 130-145 klasser, men jag rider en klass i taget och bestämmer sen vad jag ska rida. Både jag och hästarna är inte riktigt i form i tävlingssammanhang efter olycka, så vi får se :)

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0