Inget SM..

Publicerat: 2011-03-11 Kl: 18:48:17 | I kategori: The life of Sandra


Efter olyckan i höstas fick jag inse ganska snabbt att jag var tvungen att stryka inomhus-SM som går i helgen. Supertråkigt!! Men jag önskar alla jag känner som är i Helsingborg och tävlar i helgen ett stort lycka till!

Det här är mitt första år som YR, så jag har många SM kvar att rida. Vilket är tur! Men det känns riktigt tråkigt, jag var så himla laddad.. Men jag ska väl vara glad att jag är tillbaka i sadeln igen och även avklarat årets första start.

Pirro på SM i somras ↓




Så istället för att åka på SM i helgen åker jag på studentkryssning med mina kära vänner. Så hoppas på att jag får roligt ändå, men det skulle jag tro att jag får :) Hästarna får alltså två dagars vila i helgen.

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Evelina Bohlin

förlåt att jag frågar..

men vad var det för olycka du varit med om? :(

2011-03-13 @ 21:12:30
URL: http://blivandeeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0