Kaninen Mirantos

Publicerat: 2011-03-21 Kl: 15:22:38 | I kategori: The life of Sandra



Kaninen, som kanske inte är den skarpaste kniven i lådan, men vi älskar honom såklart ändå! Bästa!

Idag har Mirantos hittat på en massa hyss. Han började med att försöka hoppa ur boxen imorse. Hann som tur var stoppa honom, så han hann bara upp med frambenen över boxdörren. Mongohäst. Efter en morgontur i solen med Pernilla på ryggen och i sällskap av mig och Leffa, släppte vi ut honom på ridbanan. Han stannade där i ungefär 30 sekunder. Sen gick han över snöhögen ut från ridbanan och ut på åkern.

Han insåg ganska snabbt att det väldigt jobbigt att pulsa snö på åkern, så han tog sig till närmaste grusväg och kunde sen inte förstå hur han hamnade på andra sidan åkern och de andra hästarna på andra sidan. Så han stod där och gnäggade och bad om hjälp. Jag och Pernilla skrattade så vi grät lite sympatiskt åt honom.

Efter en stund fattade han att han var tvungen att "gå runt", följa grusvägen tillbaka till gården (eftersom han inte orkade pulsa snö igen). Så när han kom till insikt kom han galopperandes tillbaka. Det allra bästa är att jag har filmat hans utflykt ;) Men jag skrattar så fult, så ni får nog inte se den, hahaha!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo vi vill se. Du kan väl bara lägga till någon musik eller nått då. :)

2011-03-21 @ 23:37:41
Postat av: Karin the one and only

MÄH klart du ska lägga upp den! Kom igen nu Sandra! :D

2011-03-24 @ 01:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0