Knäppa människor

Publicerat: 2011-03-07 Kl: 19:09:09 | I kategori: The life of Sandra



Svårt att vara sötare va?!

Idag har jag faktiskt inget roligt alls att skriva. Av flera anledningar har det inte blivit någon ridning idag, men trots det har det blivit en heldag i stallet och som vi har skrattat. Speciellt på eftermiddagen, då vi fick besök av en minst sagt "rolig" människa. Haha ja, herregud!

Imorgon ska alla tre hästarna ridas. Den nya hade jag tänkt bara rida hemma, Mirantos ska tilll ridhuset och Prince får åka på hoppträningen på kvällen. Därimellan ska jag hinna med att jobba och stallet ska göras också, men som tur är har jag ingen skola på 3 veckor nu. Men jag ska nog inte ha några problem att fylla ut mina dagar :)

Nu är jag så himla trött, mår nog inte riktigt bra. Så nu ska jag bara slappa framför tvn tills jag somnar!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Micke

Sjuuukt söt prinskorv! :P

Asså fan, ibland undrar man ju... -.- XD

Undra om man ens måste betala! :o Ska fan ta fram min lagbok å slå lite i konsumenttjänstlagen å se vad den säger! :o Fast iofs. kom jag på att d inte va ngt hehe.

2011-03-07 @ 20:42:06
URL: http://ridingartdeco.blogg.se/
Postat av: Micke

Säker på att du inte ska rida den nya i ridhuset och filma lite då...? ;D Haha! :P Hoppas han beter sig, men det gör han nog! :D Och om han tittar till på något (vilket han sällan gör, han är ganska modig) så försök med att morra/mullra haha. Han lyssnar ganska bra på det.

2011-03-08 @ 00:36:08
URL: http://ridingartdeco.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vrf har du ingen skola på 3 veckor? Lyx

2011-03-08 @ 23:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0