Krig med Leffe

Publicerat: 2011-03-14 Kl: 17:15:07 | I kategori: The life of Sandra


Hästarna har haft två dagars vila i helgen eftersom jag har haft annat för mig och Leffe hade laddat för krig hela helgen tror jag. Vi tog en tur i solskenet alldeles själva för första gången sen han kom hit och vi inledde ridturen med krig. Jag gick som segrare ur den första ronden. Leffe laddade om och efter 100 meter utmanade han mig på en rond 2, men även den vann jag. Inte ens tredje gången gillt gick det bra för Leffe och jag stod som segrare till alla tre ronder och ridturen blev plötsligt väldigt harmonisk och trevlig.

Vi får väl se om Leffe tänker utmana mig igen eller om jag får fortsätta sitta på makten i form av hans ledare, jag håller er uppdaterade ;)



/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0