Krig, solsken och fin häst!

Publicerat: 2011-03-15 Kl: 16:06:43 | I kategori: The life of Sandra




Jag började dagen med att försova mig, inte så bra kanske. Men trots det har vi hållt vår tidsplan riktigt bra :) Gjorde stallet på morgonen och sen red vi ut på en häst i var. Svett-Leffe startade krig idag igen, dock bara en rond idag. Som jag ändå måste säga att jag vann, en riktig krigare den där hästen ;) Efter uteritten i solskenet gjorde vi klart resten i stallet innan vi lunchade med min pappa.

När vi var mätta bytte vi lite bilar och sen begav vi oss till ridhuset med en varsin tottohäst. Mirantos kändes riktigt fin! Nu är jag hemma en snabbis, snart jobb och efter det är det hoppträning med Prince som gäller.

Imorgon ska vi till Pether Markne igen och hoppträna, Mirantos som får följa med igen :)

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0