Markne-träning

Publicerat: 2011-03-02 Kl: 20:38:37 | I kategori: Träning



Bästa vita!

Det blev en lång dag, så blir nog sängen ganska snart. Så hiiiimla trött! Men idag har vi varit hos Pether Markne och hopptränat. Jag hade Mirantos med mig och vi hoppade bana. Träningen var bra och det var roligt att få nya ögon på sig. Så vi fick med oss lite små tips, så hem och putsa på detaljerna nu. Känner mig riktigt laddad inför tävlingen på lördag! Riktigt synd att jag inte fick dagens träning filmad.. :(

Mirantos var riktigt fin och hoppade helt otroligt bra! Märks däremot att vi är lite ringrostiga på banhoppning, om jag får säga det själv. Men snart är vi nog tillbaka till vår gamla form, om inte ännu bättre. Hoppas på en superbra säsong och att både hästarna och jag får hålla oss friska. Hittills är det ju bara jag som inte kan hålla mig fräsch..

Imorgon kommer hovslagaren, hästarna ska ridas och sen jobb på kvällen också.

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0