Solskens uteritter

Publicerat: 2011-03-14 Kl: 18:11:28 | I kategori: Utrustning


Efter helgens bristande på sömn gav jag mig själv lite sovmorgon till klockan 9 imorse, skönt! Började dagen med uteritt i solskenet på alla tre hästarna. Mina två var pigga och kändes en gnutta "oridna", men det får man väl vara efter en hel helgs vila. Leffe kändes bra efter vårt lilla battle! Nu sitter jag här med plugg, ska snart till stallet igen. Equiterapeuten kommer och gör en check på Leffe, så jag har sparat putsningen av träns och sadelgjordar till ikväll :)


Hur ofta putsar ni er utrustning? Jag putsar så gott som varje dag :) 

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Taaack! Jag putsar också i princip varje dag :)

2011-03-14 @ 19:40:22
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0