Usch usch <3

Publicerat: 2011-03-21 Kl: 21:29:04 | I kategori: The life of Sandra


Nu har jag pluggat så jag är helt snurrig i huvudet :) Jag har även hunnit varit på ridskolan ett par timmar, nu börjar min fritidsledartjänst på allvar och det ska bli jätteroligt!

Linda ringde även också nu på eftermiddagen, hur skönt var det inte att höra hennes röst igen?! Hon mår som sagt så bra som hon kan må efter allt som hänt. Och så sa hon att det var tydligen räddningen att hon pratade och tittade på mig när det hände, millimeter från att nått ännu värre hade kunnat hänt alltså. Uuuh, får gåshud. Klarar inte ens av att tänka tanken på vad som kunnat hänt, så himla lättad och glad över att änglavakten var i Falun igår.


Den senaste bilden tagen på mig och Linda tillsammans, hemma hos mig på min 19 års dag.

Big love to you my friend!


/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag satt på läktaren när dom sa vad som hänt, Vilken tur att hon mår bra ialla fall, med tanke på vad som kunde hänt! :S och grattis till placeringarna! :)

2011-03-22 @ 19:57:24
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0