Dagen

Publicerat: 2011-05-26 Kl: 20:28:08 | I kategori: The life of Sandra


Åkte som sagt in till skolan på föreläsning för Uffe Johansson. Tråkigt nog pratade han om samma saker (även om det var bra saker) som senast jag var på föreläsning med honom, trots att det var tre år sen. Efter det blev det lite studentplanering och "klassens.." utsågs.

Direkt när jag kom hem blev det stallet. Mirantos hade vilodag och Prince fick en tur i skogen. Pigg och fin. La till med till en liten bock :) Sen stressade jag vidare till ridskolan för jobb. Först kadriljträning med ett gäng duktiga tjejer inför avslutningsdagen, sen lite pappersarbete och avslutade med att ha min lektion. Hoppning på schemat idag. De vanliga ridgrupperna hoppar var fjärde gång. Vi började med att hoppa på volt med bom före och efter. Och därefter en serie med fyra räcken med ett galoppsprång, bommar emellan och bommar före och efter. Ponnysar/hästar och elever jobbade på bra!



Nu är jag trööööött.. Tar mig en liten sovmorgon imorgon, sen blir det en hel dag i stallet. Ligger lite efter med bland annat lite putsning som jag inte riktigt hunnit med i veckan. Försöker alltid putsa min utrustning varje dag :)

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0