Duktiga Mirantos

Publicerat: 2011-05-28 Kl: 14:35:17 | I kategori: The life of Sandra


Idag har jag som sagt varit hos Cissi och tränat på gräs. Mirantos kändes riktigt fräsch och bra. Jag däremot blev lite skraj av att vara på gräset. Det har satt sig lite i huvudet sen olyckan. Jag trodde inte att det skulle sitta i såhär pass mycket, men tydligen. Jag hoppas att tävlingsskallen tar över i helgen på Strömsholm och att jag kopplar bort att det är på gräs..

Har även hunnit med voltigeträning med ungarna, riktigt riktigt duktiga! Hästen också, som var en helt ovan voltige-häst från början. Nu ska jag duscha och packa ihop lite, sen åka och handla. Sen vankas det hajk ;) Långritt med tältning, haha!


Detta slipper jag gärna uppleva igen.. Blä!

Jag kan rida på gräs, jag är inte rädd! (hehe)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Micke

Vilka dagar under strömsholm ska du tävla? :)

2011-05-29 @ 15:20:06
URL: http://ridingartdeco.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är lite jobbigt det där då saker sätter sig i skallen och man omedvetet håller tillbaka. Är skitskraj av och till då jag inte vågar lita fullt ut på hästen jag sitter på.Det sitter i än sen jag åkte av som en tok för några år sen på en galen ridskolehäst och efter ridolyckan så är jag mer rädd att göra illa mig igen. Så jag kan känna igen det du beskriver så väl.Nerverna är på helspänn spec på tävling men jag kämpar på. Du får ta lite i taget och kämpa på. Lycka till nere på Strömsholm nu!!

2011-05-29 @ 22:20:11
URL: http://saraochshaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0