Fler härliga bilder och avramling

Publicerat: 2011-05-25 Kl: 21:00:08 | I kategori: Tävling


Jag har fått flera härliga bilder av en läsare, Linnéa Boberg, från 140n i söndags som jag självklart måste visa er!


Lämnar lite plats mellan bommarna och bakbenen, inte konstigt att man fick en skjuts ur sadeln. Haha!

Prince, han kan han!



Så himla gullig!



Och som ni ser är ridbrarllorna lite missfärgade, allt tackvare en avramling på framhoppningen. Eftersom jag är så himla rädd om min fot som jag har såna problem med fortfarande, så utsätter jag mig inte så gärna för onödiga "risker", haha!

Men under framhoppningen så lyckades jag trilla av. Jag startade bland de första och fick därför hoppa fram samtidigt som de sladdade framhoppningen. När jag hoppar oxern och precis landar kör en gubbe på fyrhjuling ut precis framför näsan på oss. Prince blir ju såklart rädd (mötesskygg som han är) och hoppar iväg, jag tappar såklart balansen vilket gör honom som sagt ännu mer rädd. Efter fyrhjulingen kommer en harv, som Prince halvt hoppar över och då flög jag såklart av. Haha! Som tur var landade jag på "rätt" ben. Arg som ett bi blev jag över den oaktsamma gubben, men det gick snabbt över när Prince var en stjärna inne på banan :)

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara

Shit vilka asfina bilder!! sjukt fin är han, Prince!! :)

2011-05-25 @ 21:32:52
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

vilken idiot, min häst skulle ju brakat iväg och försvunnit hejvärldensväg, hoppas han kom fram och bad om förlåtelse?! :) superfina bilder på en superfin häst.

2011-05-25 @ 21:56:33
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh vilka fina bilder på er! Tänkte fråga hur du gör med hästarnas "friskvård"; du skrev att M fick massage och laser. Hur ofta låter du dina hästar få massage? Och har du använt kiropraktor eller liknande någon gång? Hur ofta då? :)

2011-05-26 @ 05:56:55
URL: http://littleworldof.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker prince är så himla fin och jag undrar om du skulle kunna skriva lite om honom, typ hur gammal han är, hur hög han är, vad han har gjort och lite sånt :) skulle vara kul :D

2011-06-06 @ 20:20:14
Postat av: Ulle

Snygga bilder! Smidig som en katt! :) Vad har du för förbygel till honom?

2011-06-06 @ 21:56:10
URL: http://livetitun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0