Heldag i stallet

Publicerat: 2011-05-27 Kl: 22:07:12 | I kategori: The life of Sandra


Har varit en heldag i stallet idag. Hjälpte Pernilla att rida en häst också eftersom hon var snäll och red Mirantos i tisdags när jag var borta och gjort hästskötarexamen :) Mina hästar har trimmats på banan och båda kändes riktigt bra!

Nu ska jag ladda för en fullspäckad dag imorgon. Först åka till Cissi i Valbo och hoppträna med Mirantos på gräs, efter det voltigeträning med barnen. Kvällen och eftermiddagen ska jag ägna till att rida på hajk, långritt med tältning, med en gäng tjejer. Hoppas att vi hörs imorgon, om jag inte har blivit uppäten av en massa mygg. Ett jobb är ett jobb ;) Sov gott!


Träning på Cissis bana 2009. Snacka om att han har blivit betydligt ljusare sen dess..

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0