Hopplektion och voltigetjejer

Publicerat: 2011-05-25 Kl: 21:07:04 | I kategori: The life of Sandra



Bästa busPirro ♥

Nu är jag nysshemkommen från lite jobb. Tidigare idag trimmade jag Mirantos över lite småhinder och han kändes bättre än på länge och efter det fick han lite massage och laser av Sofie. Prince fick springa lite på lina och såg fräsch och fin ut. 

På jobbet blev det först personalmöte, sen hade jag min hoppgrupp med varannan gång hoppning och varannan markarbete. Idag var det markarbete på schemat. Det blev mycket sitsträning, att kunna inverka i de olika sitsarna och vara i god egen balans. Både över bommar, med och utan stigbyglar. Avslutade med att räkna galoppsprång mellan cavalettibommar. 19 m emellan och ponnysarna varierade mellan 5-7 galoppsprång, duktiga tjejer och ponnysar! Senare nu på kvällen har jag även haft träning med voltigetjejerna som laddar inför sin uppvisning på avslutningsdagen den sjätte juni :)

Nu är jag så trött, så nu ska jag duscha och sen sova! Det var min dag det!

/SJacobsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0