Inte godkända och obesvarade kommentarer

Publicerat: 2011-05-26 Kl: 13:18:50 | I kategori: The life of Sandra




Jag såg nu när tittade igenom lite gamla kommentarer att det var jättemånga som jag har glömt att "godkänna", förlåt för det! Därmed har inte de heller blivit besvarade.. Ingen bra bloggare jag inte! Annars brukar jag försöka svara på era kommentarer på era bloggar eller i ett inlägg om jag känner för att besvara en fråga "inför alla". Ska skärpa mig med det och bli noggrannare, så alla kommentarer blir lästa, besvarade och godkända :) Kram på er!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: en läsare

vart någonstans tar ni studenten?:) alltså vart springer ni ut från?

2011-05-26 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0