Tävling i Högbo

Publicerat: 2011-05-09 Kl: 09:36:33 | I kategori: Tävling


Jag är inte riktigt tillbaka än med bloggandet, men jag lovade att rapportera när det hände nått extra kul.

I helgen har jag varit i Högbo på tävling med lille Prince. Vi har haft stolpe ut heeeela helgen, riktigt segt. Han har känts riktigt bra, men lite spänd över att vara ute igen. Vi inledde med fyra fel i 130, fyra fel i 135 (men jävlar i min låda vad fint han hoppade!!) och avslutade med hela åtta fel i 125. Väldigt sällan jag har mer än ett nedslag på den hästen. Men han kändes aningens matt efter att ha sprungit två dagar på en stor bana och hoppat som bara den dagen innan. Sen tror jag inte att han var skitimpad över att hoppa lite lägre heller :)


(jag har köpt bilden, hoppas det är okej att jag lånar den här tills jag får den)

På söndag är det tävling med Mirantos! Och Prince har sin nästa om två veckor i Falun.

Annars rullar allt på som vanligt, snart sätts betygen och allting lugnar ner sig lite. Nu ska jag dö med min jävla migrän innan jag ska avsluta mitt projektarbete. Ha det bra allihopa tills vi hörs igen!

/SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0