Brrrr...!!

Publicerat: 2011-10-14 Kl: 14:09:06 | I kategori: The life of Sandra




Idag var det verkligen superkallt när jag kom ut, brrr.. Snacka om att bli helt genomfrusen, och det känns som
om jag inte riktigt fått upp värmen än, trots att jag har ridit fyra hästar på förmiddagen. Men får bege mig ut och fortsätta jobba på upptiningen. Den stora frågan är bara hur man ska klara vintern om man fryser redan?! Nej, fy tusan. Hit med lite sommar tack!

Nu är lunchen snart slut, så ska bege mig ut igen. Men jag kommer vara inne tidigt ikväll eftersom jag fixade allt med mina hästar och red imorse, så då ska jag försöka klämma ihop ett roligt inlägg åt er ;)

/SJacobsson 

Kommentarer
Postat av: Sara

Långkallingar!

2011-10-15 @ 18:21:49
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0