Olyckor

Publicerat: 2011-10-23 Kl: 11:30:33 | I kategori: The life of Sandra


Idag är det precis ett år sen ridolyckan, tiden går riktigt fort.. Jag har ju till och med hunnit med ännu en liten hästrelaterad olycka och operation sen dess ;)


Urklipp från Ridsport och Hästmagasinet.

Mina fingrar har läkt fint. Dock har nageln trillat av och enligt läkarna så kommer jag troligtvis vara nagellös resten av livet. Känns kanske inte så kul, men men.. Så är det att leva som en krigare ;)



/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Min syster klanta sig och klämde fingret i en bildörr för typ 2 år sen.Hennes nagel växte tillbaka sen men den är delad i 2 :P

2011-10-23 @ 23:27:26
Postat av: wilma kroon

Vad har hänt om jag får fråga??

2011-10-24 @ 11:45:43
URL: http://wkroon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0